merhaba şöyle bi çalışma yapmam gerek ancak formülü nasıl bilemiyorum.
excelde iki sayfam var
birinci sayfaya muhasebe programından aldığım excel dökümünü yapıştırdığımda ikinci sayfada içşerinden bazılarının seçili olduğu listeyi oluşturmak istiyorum.
Örneğin kopyalayıp yapıştırdığım ilk sayfadaki veriler bunlar olsun;
106.01.003 AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ (EURO) 63,83 1674,58 0 1610,75
106.02 DÖVİZ BEDELLİ HAVALELER 2949,54 2920,67 28,87 0
106.02.001 DÖVİZ BEDELLİ İÇ HAVALE (USD) 584,12 0 584,12 0
106.02.016 WESTER UNİON HAVALE İŞLEMLERİ (EURO) 2365,42 2920,67 0 555,25
12 TİCARİ ALACAKLAR 127406,97 126089,06 1317,91 0
İkinci sayfaya sadece 12 numaralı ticari alacakların 1317,91 olan değerinin listemde yazmasını istiyorum.
ancak ilk sayfaya kopyalamış olduğum verielr her ay farklı satırlarda oluyor öreneğin bu ay A40 da olan 12 ticari alacaklar diğer ay bazı hesapların çalışmamasıyla A39 da olabiliyor.
İnşallah anlatabilmişimdir