Personel & Zimmet Takip Programı (KZT-v.5) foruma eklenmiştir. 
http://www.excelce.net/forum/index.php?topic=1676.0

Gönderen Konu: 2 excel dosyasını birleştirip raporlama yaptırmak  (Okunma sayısı 12773 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ardaserim

  • Excelce Onbaşı
  • **
  • İleti: 4
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Excel'den Daha Fazlası!..
  • Ad Soyad: arda
  • İl / İlçe: bursa/marmaris/eskişehir
  • Mesleğiniz: muhasebe
2 excel dosyasını birleştirip raporlama yaptırmak
« : 13 Haziran 2010, 19:14:24 »
Sevgili Ustalarım ekdeki  rarlı  dosya içinde 2 ader Excel dosyası bulunmaktadır.
Bunları birbirine entegre edip doğru raporlar almak istiyorum.

Öncelikle 2 dosyannda birleştirilmesi gerekiyor.

1 Personel maliyeti dosyasında bulunan net ücret girişi bölümüne en az 20 çeşit maaş girebilmeliyim. ve bunları GERÇEK rapor dosyasına O maaş pozisyonunda çalışan personele göre Bordro Sekmesine atmalı. Burada Kişinin çalıştığı aya vergi dilimlerini hesaplattırabilmeliyim. (ocak ayında işe giren bir personelle mayıs ayında işe giren bir personelin vergi dilimi aynı olamaz ) 
Gerçek rapor  dosyasındaki emekli parametreleri kesinlikle değiştirilmemeli.

2 Departman maliyeti bölümünde ise yinedepartmanları deiğer dosyada bulunan parametrelere ve stun başlıklarına göre hesaplamalı.
(BRÜT ÜCRET, İŞVEREN PAYI, KÜMÜLATİF VERGİ GİBİ)

İlgilenebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Saygılarımla


[Forum yazılım güncelleme esnasında sorun oluştuğundan eklendi silinmiştir.]
« Son Düzenleme: 14 Haziran 2010, 09:10:56 Gönderen: ardaserim »

Çevrimdışı Rami

  • Excelce Onbaşı
  • **
  • İleti: 64
  • Puan +1/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Excel'den Daha Fazlası!..
  • Ad Soyad: Kamil
  • İl / İlçe: Sivas
  • Mesleğiniz: İnşaat
Ynt: 2 excel dosyasını birleştirip raporlama yaptırmak
« Yanıtla #1 : 14 Haziran 2010, 01:04:18 »
Sevgili Ustalarım ekdeki  rarlı  dosya içinde 2 ader Excel dosyası bulunmaktadır.
Bunları birbirine entegre edip doğru raporlar almak istiyorum.

Öncelikle 2 dosyannda birleştirilmesi gerekiyor.

1 Personel maliyeti dosyasında bulunan net ücret girişi bölümüne en az 20 çeşit maaş girebilmeliyim. ve bunları GERÇEK rapor dosyasına O maaş pozisyonunda çalışan personele göre Bordro Sekmesine atmalı. Burada Kişinin çalıştığı aya vergi dilimlerini hesaplattırabilmeliyim. (ocak ayında işe giren bir personelle mayıs ayında işe giren bir personelin vergi dilimi aynı olamaz ) 
Gerçek rapor  dosyasındaki emekli parametreleri kesinlikle değiştirilmemeli.

2 Departman maliyeti bölümünde ise yinedepartmanları deiğer dosyada bulunan parametrelere ve stun başlıklarına göre hesaplamalı.
(BRÜT ÜCRET, İŞVEREN PAYI, KÜMÜLATİF VERGİ GİBİ)

İlgilenebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Saygılarımla

Merhaba sn. Arda
Ek dosyanızda ki ,"Sayfa koruma" ve "vba koruma" şifreleri; yardım etmek isteyenlere gerekebilir.
« Son Düzenleme: 14 Haziran 2010, 01:17:14 Gönderen: Rami »

Çevrimdışı ardaserim

  • Excelce Onbaşı
  • **
  • İleti: 4
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Excel'den Daha Fazlası!..
  • Ad Soyad: arda
  • İl / İlçe: bursa/marmaris/eskişehir
  • Mesleğiniz: muhasebe
Ynt: 2 excel dosyasını birleştirip raporlama yaptırmak
« Yanıtla #2 : 14 Haziran 2010, 09:11:31 »
dosyalardaki şifreler kaldırılmıştır

Çevrimdışı ardaserim

  • Excelce Onbaşı
  • **
  • İleti: 4
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Excel'den Daha Fazlası!..
  • Ad Soyad: arda
  • İl / İlçe: bursa/marmaris/eskişehir
  • Mesleğiniz: muhasebe
Ynt: 2 excel dosyasını birleştirip raporlama yaptırmak
« Yanıtla #3 : 14 Haziran 2010, 10:47:53 »
herhangi bir arkadaş acaba dosyalara bakabildimi acaba