Sevgili Ustalarım ekdeki rarlı dosya içinde 2 ader Excel dosyası bulunmaktadır.
Bunları birbirine entegre edip doğru raporlar almak istiyorum.
Öncelikle 2 dosyannda birleştirilmesi gerekiyor.
1 Personel maliyeti dosyasında bulunan net ücret girişi bölümüne en az 20 çeşit maaş girebilmeliyim. ve bunları GERÇEK rapor dosyasına O maaş pozisyonunda çalışan personele göre Bordro Sekmesine atmalı. Burada Kişinin çalıştığı aya vergi dilimlerini hesaplattırabilmeliyim. (ocak ayında işe giren bir personelle mayıs ayında işe giren bir personelin vergi dilimi aynı olamaz )
Gerçek rapor dosyasındaki emekli parametreleri kesinlikle değiştirilmemeli.
2 Departman maliyeti bölümünde ise yinedepartmanları deiğer dosyada bulunan parametrelere ve stun başlıklarına göre hesaplamalı.
(BRÜT ÜCRET, İŞVEREN PAYI, KÜMÜLATİF VERGİ GİBİ)
İlgilenebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla
[Forum yazılım güncelleme esnasında sorun oluştuğundan eklendi silinmiştir.]